18 Ekim 2012 Perşembe

Geleceğin Suçlularını Yetiştirmenin 8 Basit Kuralı


1. Küçükken daha, çocuğa ne isterse vermeye başla!

Ki herkesin onun geçimini sağlamakla mükellef olduğuna inansın...


2. Fena sözler söylediğinde gül!

Ki, kendisinin akıllı olduğuna inansın...


3. Ona düşünmeyi, beynini kullanmayı öğretme sakın!

Bırak, on sekizine gelince kendisi karar versin...


4. Yerde bıraktığı her şeyi kaldır: kitaplarını, giysilerini, pabuçlarını...Onun için her şeyi sen 

yap!

Ki sorumlulukları hep başkalarına yüklesin...


5. Onun önünde sık sık kavga et!



Ki bir gün aile parçalanırsa pek de şaşırmasın...


6. Ona istediği kadar harçlık vermekten kaçınma!



Asla kendi parasını kazanmanın ne demek olduğunu öğrenmesin...


7. Yiyecekmiş, içecekmiş, konformuş, tüm arzularını yerine getir!



Ki istediklerini her zaman elde etmeye şartlansın...


8. Komşulara, öğretmenlere, polise, vs. karşı hep onun tarafında ol!



Ki hepsine karşı önyargılarla davransın...





(Üstün Dökmen Facebook Sayfasından Alıntıdır..)

Erkek Nasıl Delirtilir?

KADIN: Canım çok beklettimmi?
ERKEK: Önemli değil aşkım ben de gazetemi okudum.
KADIN: Merak etmedin mi?
ERKEK: Neyi?
KADIN: Tam 1 saat geç kaldım ve sen beni merak etmedin öyle mi?
ERKEK: Aslında merak ettim, hem de çok.
KADIN: O yüzden mi oturup gazeteni okudun? Ölüm ilanımı falan mı görmeyi umuyordun?
ERKEK: Ne yapsaydım, seni beklerken tırnaklarımı mı yiyecektim?
KADIN: Tabii. Bir telefon etmek aklına gelmedi değilmi? Öldümmü kaldımmı tinercilermi saldırdı?
ERKEK: Tinerciler falan saldırmamış işte.
KADIN: Pek bi kinayeli söyledin, keşke saldırsalarmış der gibi.
ERKEK: Şimdi benim anlamadığım geç kalan sensin ama, suçlu nasıl ben olabildim?
KADIN: Şöyle ki: Sen beni merak etmedin, arayıp sormadın. Aynen böyle oldu.
ERKEK: Benim bildiğim geç kalacak olan arar haber verir.
KADIN: İyikide aramamışım. Beyefendinin gazete keyfini bölecekmişim baksana.
ERKEK: Gazete okumasaydım ne saçmalayacaktın merak ettim.
KADIN: Ozaman kesin arardım.
ERKEK: Yuh! İyice saçma sapan konuşmaya başladın sen.
KADIN: İşine gelmedi galiba?
ERKEK: Bak garson geliyor, ne içersin?
KADIN: Canım birşey istemiyor.
ERKEK: çay?
KADIN: İstemiyorum.
ERKEK: Ihlamır?
KADIN: İstemiyorum dedimya.
ERKEK: Kök?
KADIN: Ne kökü?
ERKEK: Zıkkımın kökü.
KADIN: Teskin edici özelliği varsa.
ERKEK: Olmazmı..
Loading...