30 Ocak 2009 Cuma

Mim

Evet en sonunda ben de mimlendim. Bu ilk mimlenişim.
Mimin konusu, ''Son okuduğunuz (yada okumakta olduğunuz ) kitabın 161.inci sayfasının 5. inci cümlesini yazmak'' ...
Bende bu ilk mimimin gereğini yerine getirmek adına cümleyi yazıyorum:
İKİDE BİR KAFALARINI KALDIRIP GÜNEŞE BAKIYORLAR, '' DAHA SAĞIMA VAR'' DİYORLARDI.
Bu cümleler Selahattin Şimşek adlı yazarın ''Hakkari Dedikleri'' adlı kitabına ait. Kitap, adında anlaşılacağı üzere Anadolu'nun en ücra köşesi sayılan Hakkari'nin ezelden beridir öyle gelmiş, öyle devam eden sorunlarını akıcı diliyle anlatıyor.
Gelgelelim mimlenek kişiye. Aslında kimi yazacağımı bilmiyorum. Tanıdığım biçok kişi daha önce mimlenmiş. Oyüzden bende çok tanımasam da Ece Aymer Hanım'ı mimliyorum. O'nun güzel blogunu görmeyenlere de ziyaret etme fırsatı vermek istiyorum.


http://favoritehometovisit.blogspot.com/

1 yorum:

Ece Aymer dedi ki...

Bu güzel davranışınız için çok teşekkür ederim, çok naziksiniz...Güzel bir hafta geçirmeniz dileği ile...