6 Ekim 2008 Pazartesi

Doğru Erkek

Kadinin biri kumsalda yürürken ayagi eski bir lambaya takilmis, kadin lambayi kumlarin içinden çikarmis,ovalamis.
Lambadan cin çikmis ve; -'Sadece bir dilek hakkin var, iyi düsün öyle dile' demis. Kadin hiç tereddüt etmeden, cebinden bir harita çikararak: -'Bütün dünyada zulmün, savasin, açligin bitmesini istiyorum. Bu haritadaki ülkeleri görüyor musun? Bu ülkelerin birbiriyle savasmayi birakmasini, her yere barisin gelmesini diliyorum' diyivermis.
Cin haritaya bakmis ve dehsetle; - 'Tanri askina Kadin! Bu ülkeler binlerce yildir savasiyorlar. Tamam isimde iyiyim ama o kadar da degil! Bunu yapilabilecegimi sanmiyorum. Baska bir dilekte bulun' diye bagirmis.
Kadin birkaç dakika düsünmüs ve ; - 'Hayatim boyunca dogru bir erkek bulamadim. Bilirsin; hem ince düsünceli, hem dürüst, hem karizmatik , hem egl enceli biri, sevecen, ilgili ve ömür boyu sadik olacak erkek diliyorum' demis.
Cin derin derin bir iç çekmis: -Uzat şu kahrolası haritayı..!!!

Hiç yorum yok: