20 Aralık 2008 Cumartesi

Patates Tarlası

Nebraska da yaşlı bir adam yaşardı. Patates ekimi için tarlayı bellemesi gerekiyordu, lakin bu çok zor bir işti. Tek oğlu olan David ona yardım edebilirdi, fakat oda hapisteydi. Yaşlı adam oğluna bir mektup yazdı ve müşkülatını izah etti.
Sevgili David;
Patates bahçemi belleyemeyeceğimden kendimi çok kötü hissediyorum. Bahçeyi kazmak için oldukça yaşlanmış sayılırım. Burada olsan bütün derdim bitecekti. Biliyorumki sen bahçeyi benim için hallederdin.
Sevgiler Baban.
Birkaçgün sonra oğlundan bir mektup aldı.
Babacığım,
Allah aşkına bahçeyi kazma, ben oraya cesetleri gömmüştüm.
Sevgiler David.
Ertesi gün sabaha karşı saat 04:00'de FBI ve yerel polis çıkageldi ve tüm sahayı kazdılar, lakin hiçbir cesete rastlamadılar. Yaşlı adamdan özür dileyerek gittiler.
Aynı gün yaşlı adam oğlundan bir mektup daha aldı.
Babacığım,
Şimdi patateslerini ekebilirsin. Bu şartlarda yapabileceğimin en iyisini yaptım
Sevgiler David...
BİR GÜÇLÜKLE KARŞILAŞTIĞINIZDA,
KENDİNİZE BİR KAÇIŞ YOLU DEĞİL,
BİR ÇIKIŞ YOLU ARAYIN.
D.L.Weatherford

Hiç yorum yok: