20 Haziran 2008 Cuma

Devekuşu (Fıkra)

Yavru tavşan yuvasından ilk kez ayrılır ve ormanda dolaşmaya başlar. Karşılaştığı ilk hayvana kendini tanıtır:-'' Merhaba ben TAVŞAN, sen kimsin?'' Karşıdaki hayvan : -'' Bende KATIR'' der.
Tavşanın kafası karışmıştır.-''Nasıl yani?'' der. Katır: _''Benim annem eşşek babamda at. Onlar birlikte olmuşlar , sonra ben doğmuşum'' der.

Tavşan yoluna devam eder.Karşılaştığı başka bir hayvana kendini tanıtır:-'' Merhaba kardeş ben TAVŞAN, sen kimsin?'' Hayvan -''Ben KURTKÖPEĞİYİM''der. Tavşan yine şaşırır.''Nasıl yani?'' der. Kurtköpeği:-'' Benim annem köpek babamda kurt, onlar birlikte olmuşlar ve ben olmuşum ''der.

Tavşan yine yoluna devam ederken yavaş yavaş aklından bu bilgileri geçirir, ve işlerin nasıl olduğunu anlamaya başlar. Karşılaştığı başka bir hayvana kendini tanıtır: -''Merhaba kardeş ben TAVŞAN ,sen kimsin?'' Hayvan:-''Ben DEVEKUŞU'' der.

Tavşan afallar: -''Hadi lenn!''..

Hiç yorum yok: