17 Haziran 2008 Salı

Fıkra (İkinizide Harcarım)

Bir davada tanıklık etmesi için yaşlı bir teyzeyi çağırırlar. Kadın yerine oturur ve davalının avukadtı kadına yaklaşır...
-''Bayan Jones; beni tanıyormusunuz? '' Yaşlı teyze cevap verir: _''Ah evet bay Williams sizi çocukluğunuzdan beri tanıyorum.Siz taa o zamanlar bile aileniz için tam bir baş belasıydınız. Sürekli yalan söylüyorsunuz. 2 dolar fazla kazanmak için herkesi satarsınız...

Davalının avukatı başta olmak üzere bütün salon şok olur. Adam ne yapacağını bilemez bir halde kadına tekrar sorar:
-''Peki bayan Jones , karşı tarafın avukatını tanıyormusunuz? '' Kadın yine cevaplar: -''Elbette tanıyorum. Çocukluğunda ona da dadılık yapmıştım..Tembel, ödlek ve alkolik adamın tekidir.Etrafında birtek dostu yoktur ve herkes onun hala geceleri altına kaçırdığını söylüyor...

Yine herkes şokta, bütün salonu bir uğultu kaplar.Hakim kürsüye tak tak tak vurup herkesi susturur ve her iki tarafın avukatını da kürsüye çağırıp eğilmelerini söyleyerek kulaklarına şunu fısıldar:

-'' Eğer bu kadına içinizden herangi biri beni tanıyıp tanımadığını soracak olursa ikinizi birden harcarım...

Hiç yorum yok: