22 Haziran 2008 Pazar

Kalp Krizi (Fıkra)

Kadının biri 46 yaşındayken kalp krizi geçiriyor ve hastaneye kaldırılıyor. Ameliyat masasındayken, ölüme yakın, birden bir hayal görüyor: Azraile ''Benim saatim geldimi?'' diye soruyor. Azrail:''Hayır, daha daha senin 43 sene ,2 ay, vede 8 günün var.'' Narkozdan uyandığında estetik yaptırmaya kara veriyor. Yüzünü gerdiriyor, dudaklarını doldurtuyor vede göğüslerini düzelttiriyor. Kısacası ' Yeniden doğmuş gibi' daha uzun bir süre yaşayacağını bildiği için şimdi, okadar ameliyatın değdiğini düşünüyor.
Son ameliyattan sonra, hastaneden tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor. Tam karşıdan karşıya geçiyorki, ambulans çarpıyor.Ölüyor. Cennette Azrail'e soruyor:''-40 seneden fazla yaşayacağımı sanıyordum! Neden o zaman o ambulansın bana çarpmasını seğlayıp beni öldürttün?''
Azrail cevap veriyor:''- Kız ben seni tanıyamadım...''

Hiç yorum yok: